*

Käyttöehdot



KUSTANNUKSET

Asiakas vastaa itse ompelimon kautta tulevien omien materiaalien kustannuksista ja materiaalien hankkimiskuluista, jotka eivät kuulu normaaleihin perustarvikkeisiin. Esimerkiksi tilaustöihin ja täysin asiakkaan toiveiden mukaan valmistettavaan tuotteeseen tarvittavat kankaat, tarviketilaukset ja ostot ym. Jos asiakas peruuttaa tilauksen, on hänellä vielä tässä kohtaa oikeus perua työn valmistuksen aloittaminen, mutta hän joutuu vastaamaan jo aiheutuneista kuluista ja materiaaleista. Jos työ on ehditty jo aloittaa ja asiakas haluaa perua tilauksen, peritään asiakkaalta jo työhön käytetyn ajan maksu. 

Työn perumisesta asiakkaan tulee ilmoittaa soittamalla tai käymällä, sekä pyydettäessä kirjallinen ilmoitus.  Ompelimo ei vastaa kuluista joita on juuri syntymässä työtä peruttaessa. Jos asiakas hankkii itse tarvikkeet ja materiaalit, annetaan materiaalien valintaan ilomielin neuvoja ja ohjeita. Asiakas vastaa itse tuomiensa materiaalien kuluista. 


PALVELU- & TOIMITUSAIKAEHDOT 


Tilaustyöstä tehdään tosite, josta asiakas sekä ompelimo saa omat kappaleet. Tämä toimii myös tilausvahvistuksena, myös asiakkaan ja ompelimon välisenä sopimuksena tehdä työ, joka velvoittaa asiakkaan noutamaan ja maksamaan tilaamansa työn. Ompelimon tarvikkeisiin kuuluu yleiset materiaalit, kuten langat, paikkausmateriaalit sekä omien tuotteiden valmistamiseen tarvittavat kankaat ja muut materiaalit ja tarvikkeet. Asiakas on velvollinen tarkistamaan välittömästi tiedot riittäviksi ja oikeiksi tositteesta ja tarvittaessa pyytämään lisäystä tietoihin.  Valmistus- sekä toimitusaika sovitaan aina työ-ja asiakaskohtaisesti. 


SOVITUS

Sovitus-/ ja suunnittelutilanteissa on erittäin tärkeää, että kommunikointi asiakkaan ja tekijän välillä toimii. Kerro rohkeasti mielipiteesi ja toiveesi. Ompelimo ei vastaa reklamaatioista, jotka ovat seurausta kommunikoinnin puutteista tai että toiveet kerrotaan vasta jälkikäteen. Jotta työ onnistuu sovitulla tavalla, edellyttää se sitä, että asiakas antaa kaikki tarvittavat tiedot ompelijalle työstä sovittaessa.

Ompelimo ei vastaa niistä virheistä, jotka ovat aiheutuneet mm. asiakkaan mittavirheestä jotka on otettu itse, tai sitä jos asiakas ei ole sovittanut vaatetta ompelimolla, niin että ompelija merkitsee mitat. 


NOUTO


Asiakas on velvollinen noutamaan työn ompelimosta sen aukioloaikana, jos toisin ei ole sovittu. Tuotteita säilytetään 14vrk ilmoituksen lähetyksestä asiakkaalle. Ylimeneviltä säilytyspäiviltä veloitetaan asiakkaalta  5€/arkipv sis. ALV 24%. 

Aukioloaikojen poikkeukset ilmoitetaan aina asiakkaalle tarvittaessa, eivätkä ne vaikuta säilytyspäiviin. 


REKLAMAATIO


Asiakas on itse velvollinen tarkistamaan työn noutohetkellä. Takuutyönä korjataan asiakkaalle sellaiset virheet, jotka aiheutuvat ompelijan tekemästä huolimattomuus-, mitta-, sovitus- tms. virheestä. 
Täysi hinta tuotteista korvataan vain niissä tapauksissa, jos vaatteessa on vielä tuotelaput/hinnat paikoillaan sitä korjaukseen tuotaessa, mutta muissa tapauksissa katsotaan korvaus tuotteen ikään ja kuntoon nähden. Jos tarvetta tulee tuotteen lisäkorjauksille, veloitetaan ne normaalisti ompelimon hinnaston tai sovitun hinnan mukaisesti. 


PALAUTUS

Otathan ensin aina kaikkiin palautuksiin liittyen yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu@roosawork.fi


Roosa Work- omilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus tuotteen saapumisesta asiakkaalle. 


Palautusoikeus koskee niitä tuotteita, jotka ovat uudenveroisia ja kunnossa olevia. Tuotteet tarkistetaan heti palautuksen jälkeen/sen saavuttua. Käytettyjä ja vaurioituneita, selvästi tuoksuvia, likaisia tai tahraisia tuotteita ei korvata. Alkuperäinen pakkaus ja mahdolliset tuotelaput täytyy olla paikoillaan.

Palautusoikeus ei koske tilaustyö- tuotteita